Porsche 944 Type I van John
Bouwjaar 1983
 |
Porsche 944 Type II van Pascal
Bouwjaar 1986
 |
Motor:
- Lichtmetaal, 2 delig
- Bovenliggende nokkenas
- Elektrische brandstofpomp
- 4 cilinders
- Boring 100 mm.
- Slag 78.9 mm.
- Cilinderinhoud 2479 kubieke cm
- Compressieverhouding 10.6 : 1
- Vermogen 163 PK bij 5800
toeren
- Maximumtoerental 6800 t/min
- Koppel 205 NM bij 3000 t/min
- Raceluchtfilter
|
Motor:
- Lichtmetaal, 2 delig
- Bovenliggende nokkenas
- Elektrische brandstofpomp
- 4 cilinders
- Boring 100 mm.
- Slag 78.9 mm.
- Cilinderinhoud 2479 kubieke cm
- Compressieverhouding 10.6 : 1
- Vermogen 170 PK bij 6000
toeren
- Maximumtoerental 6800 t/min
- Koppel 215 NM bij 3000 t/min
- Raceluchtfilter
|
Versnellingsbak:
- 5 versnellingen
- Overbrenging
1e versnelling |
3,600:1 |
2e versnelling |
2,125:1 |
3e versnelling |
1,458:1 |
4e versnelling |
1,071:1 |
5e versnelling |
0,828:1 |
Achteruit |
3,869:1 |
|
Versnellingsbak:
- 5 versnellingen
- Overbrenging
1e versnelling |
3,600:1 |
2e versnelling |
2,125:1 |
3e versnelling |
1,458:1 |
4e versnelling |
1,071:1 |
5e versnelling |
0,829:1 |
Achteruit |
3,869:1 |
|
Koppeling :
- 1 delige droge hydraulische schijf
|
Koppeling :
- 1 delige droge hydraulische schijf
|
Onderstel:
- Intrax vering/schokdemping
- Veerpootbrug onder motordeksel
|
Onderstel:
- Bilstein vering/schokdemping
- Veerpootbrug onder motordeksel
|
Interieur:
- Sparco EVO racestoelen
- Sparco racestuur
- QSP 6 puntsgordels
- Remola Rolkooi
- Hoofdstroomschakelaar
- Brandblusser
- Schakelpaneel
- Traanplaat op bodem
voor bij pedalen
- Transponder
- AIM timer
- Go Pro Racecam
|
Interieur:
- Sparco stoelen
- Momo racestuur
- QSP 6 puntsgordels
- Sparco Rolkooi
- Hoofdstroomschakelaar
- Brandblusser
- Schakelpaneel
- Traanplaat op bodem
voor bij pedalen
- Transponder
- AIM rondentimer
- Go Pro Racecam
|
Velgen:
- Voor en achter 15 inch hoog
en 7 inch breed
|
Velgen:
- Voor en achter 15 inch hoog
en 7 inch breed
|
Banden:
- Federal 205/50R15 595RS-R
- Camber 4 graden negatief
- Caster max.
|
Banden:
- Federal 205/50R15 595RS-R
- Camber 4 graden negatief
- Caster max.
|
Topsnelheid:
- 240 km
- 0 - 100 km/h 7.0 seconden
|
Topsnelheid:
- 230 km
- 0 - 100 km/h 7.0 seconden
|
Buitenkant:
Gewicht: |
1120 kg |
Lengte: |
4200 mm. |
Breedte: |
1735 mm. |
Draaicirkel: |
10.3 mtr. |
Bodemvrijheid: |
50 mm. |
Brandstoftank: |
60 liter |
Trekoog voor en achter |
Zwaardere stabilisatorstangen |
|
Buitenkant:
Gewicht: |
leeg 1110 kg |
Lengte: |
4200 mm. |
Breedte: |
1735 mm. |
Draaicirkel: |
10.3 mtr. |
Bodemvrijheid: |
50 mm. |
Brandstoftank: |
60 liter |
Trekoog voor en achter |
Zwaardere stabilisatorstangen |
|
Remmen:
- Verstevigde remleiding
- Carbon raceblokken
- Geperforeerde remschijven voor
|
Remmen:
- Verstevigde remleiding
- Carbon raceblokken
- Geperforeerde remschijven voor
|
Extra:
- 8 in kleur gespoten velgen
inclusief banden.
- Kunststof motordeksel, lichtenset.
|
Extra:
- 8 in kleur gespoten velgeninclusief banden.
- Kunststof motordeksel, voorfront, spatschermen.
|